תודה לאתר רשות היחיד על התרומה האדירה לפרויקט

חנוכה
חנוכה
כותב החידוש: שבת =========================שלום גנצפריד קודש

מראה מקומות: תהילים גמ שבת טעמי המנהגים חנוכה

ידוע משכ בספהק שחנוכה היא סוף זמני תשובה וסוף החתימה בזאת וכו ועיין בטעמי המנהגים באריכות מרבוהק והנה ידוע שיכולים להתעורר על ידי קדושת שבת בתשובה כי שבת אתוון תשב ולכן יש לרמז שהרי אמרו תשב אנוש עד דכא ש דכא מספרו כה ורמזו בזה זמן תשובה מתשרי מסתיימת לה בחנוכה ועוד רמזו כי נפש רת נרות פתילות שמנים עפי מש בגמ שבת שמנים שאחזל אין מדליקין בהם שבת אבל מדליקין בהם חנוכה ורמזו שהנפשות והנשמות שלא התעוררו בשבת אבל בחנוכה זמן ואור גדול שמסוגל לתשובה ובז אמרתי ונר חנוכה  בשמאל אפילו בשמאל   שם אל     אפילו אחד שהוא נמצא בחושך שהוא שמאל צד הסטא יכול לידלק בחנוכה אור נשמתו לתשובה ובזה אמרתי בסד תשב אנוש רמז לשבת שהוא זמן תשב ואם לא התעורר על ידי שבת אז על ידי   דכא   מספר כה חנו כה 

אהבת? שתף את החידוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא:

רצון פנימי של דוד המלך

תפילין איך התחיל הסיפור והמצווה

למי הפתילים..

מסע החיים

כי אין הצר שווה בנזק המלך

בכך מסתיים שבחה של אשת רבי עקיבא?

תפריט נגישות

עזרו לנו בהפצה!
השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם

גם אתם מועניניים לזכות את הרבים ולעזור לנו בהפצה (לא בתרומה כספית!)

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר.

לנוחיותכם: "חידושי העם" גם באפליקציה

היי, רוצה להשאיר חידוש אבל הוא עדיין לא מוכן?

כדי שלא תפספס! תשאיר פרטים ונשלח לך תזכורת בעוד כמה ימים