תודה לאתר רשות היחיד על התרומה האדירה לפרויקט

יסוד בעבודת ה פרשת עקב
כללי
כותב החידוש: שבת =========================שלום גנצפריד קודש

מראה מקומות: תהילים ופרשת עקב וישעי הנביא

והיה עקב וגו אין והיה אלא לשון שמחה וכן אותיות הויה ואיך עושים שמחה להויה אלא עפי מש מהרהק שמעלקע ניקלשבורג 

לכו בנים שמעו לי יראת ה אלמדכם ולמה לכו  היה לומר בואו בנים אלא שאדם יכנס למקום תורה ותפילה ומתעורר באיזה דרשה בתשובה והתלהבות להשי ואחכ שהולך שוכח מיד הכל ונכנס לגשמיות ועוהז ולכן אמהכ לכו בנים גם כשתלכו שמעו לי וכו ובזה יובן עקב מלשון סוף ולשון ללכת בעקב שבסוף הדרשה שהולכים גם תשמעון ותבינו ובזה יובן הנביא קחו עמכם דברים ושובו אל ה הכוונה קחו איתכם את מה שהתעוררתם בדברי תורה כדי שתשובו אל ה למעשה ולא רק לשמוע ולא לקיים

אהבת? שתף את החידוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בנושא:

היצר שדוחף

מגילת אסתר פרק ב פסוק ט כתוב " וישנה ואת נערותה לטוב ….. "

פרשת משפטים

פורים – מידת השמחה

מה פשר מנהג אכילת אוזני המן, ומדוע זכה המן שמבני בניו ילמדו תורה בבני ברק, ושהמחנך הדגול יצא ממנו

עלון וטהר לבנו – פורים חידושים מקוריים וחיזוקים נפלאים

תפריט נגישות

עזרו לנו בהפצה!
השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם

לנוחיותכם: "חידושי העם" גם באפליקציה

היי, רוצה להשאיר חידוש אבל הוא עדיין לא מוכן?

כדי שלא תפספס! תשאיר פרטים ונשלח לך תזכורת בעוד כמה ימים